Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amaryllis schreef:Ik heb je enquête ingevuld!
Een tip: soms spreek je over vriendelijk en onvriendelijk (of soortgelijke keuzes) door elkaar heen. Dit maakt het soms wat verwarrend om de vraag ook daadwerkelijk goed te beantwoorden. Wellicht iets voor een volgende keer

Leen schreef:Ik heb het ook ingevuld, een paar vragen wist ik eigenlijk geen antwoord op. Zoals ik vind dat mcdo voldoende organisaties (of was het goede doelen) steunt. Dat weet ik eigenlijk helemaal niet, ik heb er dus neutraal ingevuld.

Marrie_L schreef:Ingevuld (:
Maar wat het assortiment betreft: niet alle filialen hebben hetzelfde. Ik kom als ik er heen ga bij twee verschillende en de ene heeft wel groenteburgers en de ander heeft helemaal niks voor vegetariërs. Dus de vraag of het assortiment uitgebreid genoeg is, heb ik ook neutraal gedaan, want de ene heeft dat wel maar andere dus niet.
linnnh schreef:Wat is uw gezinssituatie?
Alleenstaand
Samenwonend
Met partner
Met partner en kinderen
Zonder partner, met kinderen
Overig
Ik woon samen met mijn partner, welke kruis ik aan?
. Deze vraag is niet echt duidelijk zie ik nu... Maar hier zullen we uiteraard rekening mee houden met het verwerken van de resultaten. mirriezz schreef:Jammer dat er geen opmerkingen vakje is bij je enquete. Ik ben bijvoorbeeld een ex-medewerker van de MacDonalds, misschien wel handig om te weten.
Daarom weet ik ook uit ervaring dat elk restaurant anders is. In "mijn" oude filiaal was de service relatief snel en er werd erg gehamerd op klantvriendelijkheid. Ik heb een keer als klant in een ander filiaal gestaan en daar me dood staan ergeren, omdat ze heel anders werkten dan in het filiaal waar ik werkte. Ging allemaal veel langzamer en vooral minder klantvriendelijk dan ik gewend was zelf te doen.
Daarvandaan weet ik ook dat schoon en gezellig relatief zijn. Als het druk is, vind ik het minder schoon en gezellig bij de mac. Ik vermijd dus bepaalde tijden om te gaan eten bij de mac, zodat ik weet dat het rustig is. Dan vind ik het schoon en gezellig, dus de laatste optie heb ik maar ingevuld.