Ik zit momenteel in havo 4, en als het goed is volgend jaar in havo 5!
Nu moet ik gaan nadenken waar ik mijn profielwerkstuk volgend jaar over wil gaan doen... het mag van alles zijn, wat het dus weer zo moeilijk maakt
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!Eventjes mijn profiel, wat wel handig is om te weten voor een onderwerp:
C&M
Nederlands,
Engels,
Gym,
Geschiedenis,
Duits,
Economie,
Aardrijkskunde,
Kubv (kunstgeschiedenis)
Onder Kubv valt heel erg veel, bijvoorbeeld dans, theater muziek etc.
Mijn voorkeursvakken zijn: Kubv, geschiedenis en eventueel een beetje aardrijkskunde.
Nu ben ik gek van paarden en de sport. Ik rijd zelf geen wedstrijden maar bezoek ze regelmatig, en ben hier ook erg in geïnteresseerd! Ook vind ik het super leuk om bij de topsport achter de schermen te kijken, zoals de documentaires over Totilas en London.
Ik hoop dat jullie nu een beetje een idee hebben van mij, en wat mijn ideeën zijn
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Wij zitten hier thuis al over van alles te denken, maar komen er nog niet echt uit...
Alvast bedankt!
Over het zicht van paarden voor het vak biologie. Was erg interessant en we hebben er een leuk onderzoekje bij gedaan. Ik zou bij jouw profiel moeilijk weten waar jij paarden in kan verwerken, ik zou toch snel aan biologie denken. Wellicht bij aardrijkskunde de verspreiding van paarden en welke typen paarden waar voorkomen (woenstijnpaarden in het oosten, kleine pony's in het noorden etc) en wat voor invloed hun leefomstandigheden hadden/hebben op hun type? Best interessant nu ik er zo over nadenk