Ik sta wel ingeschreven bij zo'n echte enquete site, die stuurt je een paar keer per jaar een enquete als je binnen de doelgroep valt en als je er een aantal hebt ingevuld dan krijg je een klein bedrag daarvoor.. Maar deze hier boven klinkt eigenlijk niet heel erg betrouwbaar.. 7 euro per enquete, waar halen ze dat geld vandaan? Lijkt me meer een doortrapte manier om aan je gegevens te komen.. Krijg je waarschijnlijk een hoop spam binnen..
Ik vul enquetes in voor geld, het zijn van die spaarsites zoals qassa, ipay, nucash, gekkengoud, myclics en euroclix. Moet toegeven het gaat echt niet snel, je krijg voor het klikken van een mailtje 1 cent, en enquetes 10-25, maar toch heb ik al €60 euro verdiend. Is gewoon als extra. Op sommige sites kijk ik elke dag even en de rest 1x per week.
Als het te mooi om waar te zijn lijkt is dat vaak ook zo Ik vond het niks, je bent er vrij veel tijd aan kwijt en het verdient weinig. En je krijgt nog spam op de koop toe
ik ben er echt 1x per week 15 minuten per dag mee bezig, vind ik nog te overzien! Plus ik vind die enquetes altijd wel leuk haha! Je helpt er toch weer iemand mee. En als ik dan in een jaar €50 kan verdienen, ja graag! Leuk tijdsverdrijf
Ik vul via GFK consumerjury en euroclix wel eens een enquete in. Via euroclix is het bij mij vooral maitljes klikken en eens in de zoveel tijd een enquete.
Bij GFK kan je de punten inwisselen vanaf (3000) voor kadobonnen etc. Bij euroclix zit ik nu op 70 euro, maar heb nog geen zin om het te laten uitbetalen.