En dat is het nu nog steeds.
Over een week moet ik mijn scriptie inleveren, maar ik heb er helemaal geen goed gevoel over.
Op het laatste moment ook nog feedback gekregen waar van alles in stond waar ik eigenlijk op zo'n korte termijn niks meer mee kon... nu is de moed me echt in de schoenen gezakt.
Ik haat die scriptie echt met elke vezel in m'n lijf.
Vanaf de eerste dag heb ik al mega veel stress en verwaarloos ik mijzelf en mijn hele leven.
In plaats van het geplande afvallen ben ik juist aangekomen, ik eet waardeloos, drink liters energiedrank om de dag door te komen, en regelmatig lig ik op de bank en zou ik niet weten hoe ik nog moet opstaan.
Van de ene kant kijk ik uit naar het moment dat ik die verrotte 50 pagina's op school kan afgooien, zodat ze mijn leven niet meer kunnen beheersen. Maar van de andere kant: wat als ik het niet haal?! Ik kan het niet aan om nog langer aan dit vreselijke onderwerp te werken of érger nog, een nieuwe stage te zoeken en alles op nieuw te doen

Ergens ga ik er echter wel van uit dat dit gaat gebeuren...
Daarom zou ik graag weten of jullie (ervarings)tips hebben over hoe je zo'n scriptie schrijf periode kunt overleven in een iets betere staat dan ik deze keer heb gedaan