Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cas123 schreef:Hallo!
Wij gaan met alle 2de jaars binnen een paar weken op school reis. We gaan naar de Efteling. Nu heb ik een zware rug operatie gehad en nu mag ik nergens meer in. Ik mag alleen in de droom vlucht en in de panda droom. Maar mijn vriendinnen gaan ook..... Ik zit nu in dilemma of ik mee wil. Ik heb ook een sterkte angst voor levende poppen. Dus ook voor pardoes... Mijn vriendinnen zijn wel lief maar ik ken ze ondertussen wel en ze gaan gewoon overal in zonder er nog bij na te denken... Dit mag gewoon natuurlijk maar ik vind het wel moeilijk dat ik dan heel veel moet wachten op hun.... Wat zouden jullie doen? De arts heeft me echt strek afgeraden om in snelle dingen te gaan en in dingen waar ik schokken krijg. Ik zit al met littekenweefsel te kijken in mijn rug.....
veel groetjes!
Marijee schreef:Daarbij, valt er niet wat te regelen met vriendinnen? Dat niet iedereen tegelijk attractie in gaat? Dat je ook koppeltjes elkaar rouleert o.i.d? Dat zou dan wel weer heel leuk zijn, ben je er toch bij, op je eigen tempo en je hebt een leuke dag. Maar zoals ik net al aangaf, ik weet natuurlijk niet wat jij als persoon graag wil en waar je achter staat. Vrij persoonlijk..