[ENQ] Wanted: Ruiters die t/m 17-05 dressuur starten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Equinext

[ENQ] Wanted: Ruiters die t/m 17-05 dressuur starten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 09:40

Het laatste weekend om data te verzamelen voor mijn scriptie staat voor de boeg! Waarschijnlijk hebben veel van jullie dit berichtje al gezien, maar wie weet kan ik toch nog wat extra mensen bereiken! *\o/*

Rijd jij:

- Voor 17-05 een wedstrijd?
- In de klasse B t/m Z2 dressuur?

En ben je bereid om op de dag van je wedstrijd een vragenlijst in te vullen? Ga dan naar de volgende link: http://goo.gl/forms/GHvswMpj1n

Uitleg onderzoek:
Wanneer je wedstrijden rijdt krijg je vaak feedback, van zowel je trainer als de jury. Iedere ruiter gaat anders om met feedback en vindt andere dingen belangrijk. Als instructrice ben ik altijd geïnteresseerd hoe ik ruiters de beste feedback kan geven. Daarom ga ik onderzoeken hoe de voorkeuren van de ruiter samenhangen met de feedback die ze graag ontvangen. Dit doe ik voor mijn masterscriptie Onderwijskunde van de Universiteit Utrecht.

Wanneer jij je opgeeft om mee te doen, ontvang je op de dag van je wedstrijd een mail van mij, met daarin de link naar het onderzoek. Dit kost je ongeveer 5 minuten, that's all. :)

Als je mee doet aan dit onderzoek help je mij heel erg, maar kan je ook je persoonlijke voorkeur ontdekken. Ik kan deze achteraf naar je terugkoppelen, zodat jij weer meer kan doen met je eigen feedback en meer uit je trainingen kan halen.

Tendance

Re: [ENQ] Wanted: Ruiters die t/m 17-05 dressuur starten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 09:45

Heb zaterdag nog een wedstrijd.

Equinext

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 09:43

Tendance schreef:
Heb zaterdag nog een wedstrijd.

Je kan je opgeven via de link :)