De beste hbo opleiding voor mij was de sport en bewegen, lifestyle en gezondheid opleiding in Haarlem.
(brede opleiding over sport gezondheid, voeding en coaching van mensen) maar door een knieblessure die er al 3 jaar is ben ik bang dat dit geen goede keuze zal zijn (er is al van alles geprobeerd/onderzocht maar het blijft terug komen).
Ik hoop dat jullie misschien nog wat ideeën hebben nadat jullie een klein stukje over mij hebben gelezen, ik zal het kort houden.
Ik heb een natuur en gezondheid profiel op het havo
Ik vind biologie heel leuk en ben er goed in
leergierig en nieuwsgierig
Dyslectisch
snel verveeld als ik geen nieuwe stof aanboden krijg(een afwisselend beroep zou dus goed zijn)
graag in contact met mensen
laboratorium werk vind ik interessant
medische opleiding spreken mij erg aan (door naar vwo is geen optie)
nauwkeurig en kieskeurig
Ik kan me het beste vinden in afwisselend werk. Ik vind het echt heel leuk om dingen te onderzoeken en ben absoluut niet vies van overleden organismen! (vind het eerder interessant
)afgezien van de opleiding in Haarlem kan ik me ook wel vinden in het forensisch onderzoek/opsporing bij de politie en biomedisch laboratorium onderzoek.
Ik hoop dat iemand met leuke suggesties komt!
alvast bedankt dat jullie mee denken! ik sta open voor alles
. Ik zou zeggen, Google eens en mocht je vragen hebben, dan weet je me te vinden.
Heb expres niet voor forensisch gekozen ivm lage arbeidsmarkt. En evatommie je komt idd erg veel op het lab. De helft van mijn lestijd is op het lab, andere helft is theorie.
)