Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elenaMM77 schreef:ga in gesprek met diverse Veeartsen,
met name ook met betrekking tot het vinden van werk in Nederland met een buitenlands diploma
of met een Nederlands diploma in het buitenland (om beide opties open te houden).
niet ieder diploma is echt even welkom.. je wilt uiteindelijk natuurlijk ook aan het werk gaan nadat je je studie hebt afgerond.
Met het diploma wat je aan UU krijgt, kan je echt in de hele wereld aan het werk, wat wel fijn is. Ik denk sowieso dat dat op alle "bekende" universiteiten wel het geval is.Resistance schreef:elenaMM77 schreef:ga in gesprek met diverse Veeartsen,
met name ook met betrekking tot het vinden van werk in Nederland met een buitenlands diploma
of met een Nederlands diploma in het buitenland (om beide opties open te houden).
niet ieder diploma is echt even welkom.. je wilt uiteindelijk natuurlijk ook aan het werk gaan nadat je je studie hebt afgerond.
Goed dat je het zegt, dat is natuurlijk wel belangrijk.Met het diploma wat je aan UU krijgt, kan je echt in de hele wereld aan het werk, wat wel fijn is. Ik denk sowieso dat dat op alle "bekende" universiteiten wel het geval is.
Maar ik denk dat ik inderdaad maar even in het rond ga mailen, dan krijg je ook een beetje een idee van waarin de verschillende universiteiten in verschillen.