Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HorseTopShop schreef:Ik zeg altijd: Probeer zo lang mogelijk door te leren.
Je kan het eventueel proberen. Eventueel met bijles. Of misschien een andere opleiding gaan doen?
HorseTopShop schreef:sallandval schreef:Bijles rekenen nemen! Uiteindelijk baal je denk ik als je niet doorleert.
Dit dus jaHad iemand dat vroeger maar tegen mij gezegd.
Niet dat ik een lage opleiding heb, maar ik had makkelijk nog verder door kunnen leren. En had ik dat maar gedaan...
sallandval schreef:HorseTopShop schreef:Dit dus jaHad iemand dat vroeger maar tegen mij gezegd.
Niet dat ik een lage opleiding heb, maar ik had makkelijk nog verder door kunnen leren. En had ik dat maar gedaan...
Dat kan altijd nog hoor, ik ken een man die was laatst afgestudeerd als tandarts op zijn 54e!
HorseTopShop schreef:Waarom denk je dat dierenarts hem niet gaat worden?
Ik heb de opleiding paraveterinair gedaan en heb zo'n spijt dat ik erna niet door ben gegaan.
Op dat moment vond ik er geen bal aan. Maar had ik maar.....
HorseTopShop schreef:Nee dat gaat hem echt niet worden.
Ik werk 67 uur in de week, heb 4 paarden, 3 honden, een huishouden en ik doe een thuisstudie.
Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
. sabrinagirl schreef:Omdat ik rekenen echt heel erg moeilijk vind en denk dat ik al die ziektes niet uit mijn hoofd ga leren
Als ik nu al bij deze opleiding bijna word afgewezen
De motivatie is er zeker wil net heel graag
sallandval schreef:HorseTopShop schreef:Nee dat gaat hem echt niet worden.
Ik werk 67 uur in de week, heb 4 paarden, 3 honden, een huishouden en ik doe een thuisstudie.
Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Da's toch ook een studie?
Wie weet kun je in de toekomst alsnog je ultieme dromen waarmaken. Toen ik nog studeerde in Utrecht raakte ik eens in gesprek met een mevrouw van 83 die studeerde Biologie en Turks.
MyHorseGirl schreef:Dromen kan natuurlijk altijd, maar om van mbo niveau 2 naar diergeneeskunde aan de Universiteit Utrecht te gaan lijkt me wel erg onwerkelijk, sorry. Zeker als je rekenen nu al niet goed is, dan gaat de wiskunde die je nodig hebt voor diergeneeskunde gewoonweg niet haalbaar worden.
Alsnog zou ik gewoon bijles nemen in rekenen zodat je wel door kunt gaan in niveau 3. Zou zonde zijn als je stopt als je het met hulp wel zou kunnen.
je hebt alleen iemand nodig die het eruit kan halen bij je.
Door keihard werken, de tijd ervoor te nemen (lange weg), de motivatie ervoor te hebben en ze hadden meer in hun mars dan gedacht. Dus het is niet onmogelijk.
vuurneon schreef:Ik ben met een hele goede bijles docent van een 2 naar een 7 gegaan. Dus als je écht wil en je hebt iemand die jou er goed bij kan begeleiden dan is de kans groot dat je er wel een voldoende voor kunt halen.
Zo te lezen wil jij graagje hebt alleen iemand nodig die het eruit kan halen bij je.
Overigens is mijn vriendin ook van vmbo naar Wo gegaan en ik ken er meerDoor keihard werken, de tijd ervoor te nemen (lange weg), de motivatie ervoor te hebben en ze hadden meer in hun mars dan gedacht. Dus het is niet onmogelijk.