[ENQ] Bewoners gezocht Parkwijk/Langerak Utrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roraima

[ENQ] Bewoners gezocht Parkwijk/Langerak Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 14:38

Hoi Bokkers,

Voor mijn opleiding aan de Hogeschool van Utrecht, doe ik samen met een studiegenoot een onderzoek naar het bestemmingsplan van de wijken Parkwijk en Langerak in Utrecht en de uitwerking daarvan.
De bedoeling is, dat er ook een enquête afgenomen wordt onder de bewoners. Nu zijn wij al in de wijk geweest en hebben we een aantal bewoners geïnterviewd. Helaas is de wijk zo groot, dat we het niet konden redden om in 1 dag heel de wijk door te lopen om de enquêtes af te nemen.
Daarom zouden we nog een dag terug gaan, maar helaas heb ik in de tussentijd een hersenschudding opgelopen. Nu gaat het wel weer goed, maar door tijdsdruk wordt het lastig om nog een keer terug te gaan naar de wijk om de laatste interviews af te nemen.
Daarom is bij mij het idee ontstaan om online als nog een aantal interviews af te nemen in de vorm van een enquête. Bij deze daarom ook een oproep:

Zijn er bokkers, die in de wijken Parkwijk of Langerak wonen en ons zouden willen helpen, door de enquête in te vullen? De enquête bestaat uit 8 vragen en zijn zowel meerkeuze als open. De vragen gaan voornamelijk in op het woongenot en het bestemmingsplan.

Je zou ons er ontzettend mee helpen! :D

Alvast ontzettend bedankt!

Link naar de enquête:

http://www.survio.com/survey/d/J2Q5W1G2C0E9P6I9H