Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marie111 schreef:Hmmm, misschien schop ik nu tegen zere benen, maar ik word er altijd een beetje kriegel van als mensen zeggen dat hun salaris wordt ingehouden op hun uitkering.
Volgens mij verdien je je salaris door te werken en wordt het aangevuld met een uitkering, wat een gift is waarvoor wij allemaal werken. Even iets andere benadering.
Marie111 schreef:Hmmm, misschien schop ik nu tegen zere benen, maar ik word er altijd een beetje kriegel van als mensen zeggen dat hun salaris wordt ingehouden op hun uitkering.
Volgens mij verdien je je salaris door te werken en wordt het aangevuld met een uitkering, wat een gift is waarvoor wij allemaal werken. Even iets andere benadering.
Marie111 schreef:een wajong uitkering heb je omdat je dat dus niet kunt. Dat er word verrekend/ingehouden bij inkomsten door arbeid is idd normaal, maar als je door te werken binnen je mogelijkheden er op achteruit gaat lijkt me dit niet de bedoeling.Hmmm, misschien schop ik nu tegen zere benen, maar ik word er altijd een beetje kriegel van als mensen zeggen dat hun salaris wordt ingehouden op hun uitkering.