Momenteel is er een zwaar tekort in de nachten, en ben ik erover aan het nadenken om wat diensten te werken.
Maar, er is helaas iets wat mij tegen houdt. Ik heb 2 jaar terug een nachtdienst gewerkt, voor het eerst snachts werken het leek mij wel wat en ging met volle moed de nacht tegemoet.
Toen ik eenmaal thuis kwam en mijn kinderen naar school had gebracht kreeg ik vreselijke pijn in mijn linkerkant van de darmen, ik heb van 09u tot 15u op de wc gezeten van ellende (de bruine substantie) om even netjes te zeggen
Vreselijk !!! Dit heb ik 3wkn lang gehad en het zwakte af naar alleen in de ochtend die pijn in mijn linkerkant en zat ik soms weer een uur op de wc.
De huisarts vond dit een verschijnsel van het onregelmatig werken en wilde mij geen AB kuur geven oid. Ik moest het uitzieken, nou dat heb ik geweten
ik heb 3wkn niet kunnen werken en was bang als ik ergens heen ging ik niet naar de wc kon en heb mij dus van alles en iedereen afgezondert, tot het weer aardig ging.Is dit puur toeval geweest of kun je zeker wel lichamelijke klachten krijgen door een nachtje te werken?
Wie heeft er tips om een nachtdienst goed door te komen, kwa eten, drinken, bezigheid, en zeker njet te vergeten dit soort klachten voorkomen!!!
.