Alleen ik heb totaal geen ervaring met werken in het buitenland, dus ik dacht ik vraag hulp aan bokt.nl. Op het forum zijn er vast wel mensen te vinden die er wel het een en het ander van weten.
Hieronder staan een paar vragen waar ik antwoord op hebben wil, en mocht je nog iets missen erin, laat het vooral weten. Deze vragen wordt ook al uitgezocht vanuit het bedrijf in Denemarken, maar die letten natuurlijk andere dingen dan ik dat doe.
Ik ben trouwens 26 (vanaf 10 april 27) woon nog thuis (is toch stukke goedkoper als je geen baan hebt
) En heb paardenhouderij management en stalmedewerker gedaan. Daarnaast bezit ik mijn lesgeef diploma's
1) Hoe zit het met mijn zorgverzekering als ik daar zit?
2) Ze hebben daar een auto, maar daar kan ik geen gebruik van maken want dit is geen automaat. (ik mag ivm met mijn rijbewijs alleen automaat rijden) Hoe zit het als ik mijn eigen auto in Denemarken wil rijden?
3) Wat moet ik doen met mijn autoverzekering in NL als de wagen een tijd rondrijdt in Denemarken?
4) Waar kan ik het beste mijn loon laten storten, gewoon op mijn huidige rekeningnummer of zal ik daarvoor een speciale rekening moeten open in Denemarken.
En binnenkort zullen er wel meer vragen gaan ontstaan maar dit was het voorlopig. Alvast bedankt voor het lezen.
Spoiler:
De internationale website waar ik het over heb is; yardandgroom.com
De internationale website waar ik het over heb is; yardandgroom.com
En je wilt niet weten welke landen er allemaal al gereageerd hebben op mijn CV......
En spoiler nummer 2
Spoiler:
ik heb zelfs een reactie gekregen van 1 van de stalmanagers van Paul Schockemöhle, helaas klikte dat niet.
ik heb zelfs een reactie gekregen van 1 van de stalmanagers van Paul Schockemöhle, helaas klikte dat niet.
Ik ben inmiddels Deens aan het leren om daar misschien na mijn studie ook een aantal jaartjes aan het werk te kunnen.
Pbtje mag hoor!