Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus wist het nummer ook niet maar ze kunnen je gegevens opzoeken en je hebt ook je digid nodig en je ID nummer geloof ik

Moest toen ook echt iedere dag reizen, naar school. Gelukkig waren het toen geen verre reizen, maar toch zonde. K_im schreef:Volgens mij, maar pin mij er niet op vast, is laatst besloten dat men geen boetes meer ut mag delen bij het niet inchecken van abbonnementhouders. Tot je je tijdelijke product hebt, zou het tonen van je defecte OV voldoende moeten zijn denk ik dan. Maar zoals ik zei, zoek het even na!
) Karin schreef:Een beller is sneller. Even bellen met klantenservice OV-chipkaart dus. Ik had op die manier iig binnen drie dagen een nieuwe kaart in huis (via andere wegen kan het wel eens twee weken duren). In de tussentijd had ik bij het loket op een groot station mijn reisproduct op mijn anonieme chipkaart laten zetten (dus kon gewoon met korting reizen). Die anonieme kaart had ik al. Moet je 'm nieuw aanschaffen, dan kost-ie 7.50 en dat is altijd nog goedkoper dan dagenlang vol tarief betalen in de trein.