Meerdere tinten, met extension, zoiets:

De behoefte hieraan komt in vlagen, maar het lijkt nooit het goede moment. Dan doe ik net een nieuwe opleiding of heb nieuw werk. Of ik doe werk achter de kassa, waarbij het 'Not done' is.
Op dit moment werk ik bijna een jaar bij een bedrijf waarbij het eigenlijk niet toegestaan is (er staat geen felgekleurd haar toegestaan in mijn contract), maar waar ik genoeg gevallen heb gezien waarbij het wordt gedoogd
Eind juli wordt bepaald of mijn contract weer voor een jaar verlengd wordt.
Daarnaast heb ik mij aangemeld voor de selectie van luchtverkeersleider en wordt ik binnenkort uitgendigd voor de selectiedagen (binnen een maand volgens mij).
Aan de ene kant wil ik geen risico nemen om niet aangenomen te worden, vanwege dat ik dan blauw haar heb. Aan de andere kant denk ik, zou dat echt uitmaken?
En ik heb kans dat mijn contract niet wordt verlengd op mijn werk, hoewel ik dan altijd kan aanbieden om mijn haar weer terug te veranderen naar een natuurlijke haarkleur.
Mijn vraag is vooral hoe geaccepteerd is felgekleurd haar op het werk en bij sollicitaties/selecties? En denken jullie dat het een probleem zal zijn voor mijn selectie voor luchtverkeersleider?

Als ik een staart of vlecht in heb zie je aan de voorkant niks. Vlecht kan je dan onder een sjaaltje of in je shirt stoppen, of bv een knot met een leuk gekleurd stofje er omheen.