[ENQ] Paaka-dekens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Piekosjj

[ENQ] Paaka-dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 14:07

Hallo allemaal,

Voor een schoolopdracht voor Van Hall Larenstein moeten wij een innovatief bedrijfje oprichten. Ons bedrijf is Paaka, een bedrijf dat dekens produceert met een alpaca wollen voering. Alpaca wol is thermoregulerend. Dit houd in, dat paarden die een Paaka deken dragen, beter tegen weersschommelingen kunnen en comfortabeler onder de deken staan bij temperaturen van -20 tot +15 graden Celsius. Door deze thermoregulatie is er relatief weinig wol nodig per deken, waardoor de dekens erg licht van gewicht zijn.
Naast de voering van alpaca wol hebben Paaka dekens een 1680D ballistisch nylon buitenvoering waardoor de deken erg sterk is. Ook hebben Paaka dekens een specifiek ontwerp, zodat de paarden zich ten alle tijden goed en comfortabel kunnen bewegen. Dit ontwerp bevat onder andere een hoge hals om de schoft te ontzien, loopsplitten voor optimale bewegingsvrijheid en een buikflap om de buik warm, schoon en droog te houden.

Met deze enquete hopen wij een beeld te krijgen van onze doelgroep, en wat hun opinie is over ons product. Het zou heel fijn zijn als jullie deze enquete in willen vullen! Het invullen duurt ongeveer 5 minuten.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Enquete Paaka.

tamary

Re: [ENQ] Paaka-dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 14:16

Ik mis optie weet ik niet/misschien bij de vraag of ik zo'n deken zou kopen.

1 deken ipv tig is zeker aantrekkelijk, maar alleen als die net zo goed past als de Weatherbeeta die er nu op ligt.

Sterkere stof is ook automatisch zwaarder. Echt lichtgewicht en super sterk gaat niet zo makkelijk samen. Zwaardere deken is voor mijn oudje funest als de pasvorm ook maar 0.5% van 100% passend af zit.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 14:33

Tamary bedankt voor je reactie. We hebben bij die vraag voor enkel een ja/nee antwoord gekozen zodat het voor ons makkelijker te analyseren is. Klinkt erg grof maar met een 'misschien' antwoord kunnen wij bijna niks.
Ik vind persoonlijk de dekens van WB ook top en hier hebben wij dus ook wat van 'afgekeken' qua pasvorm. Voor mij persoonlijk is dit ook een van de belangrijkste elementen van een deken.
Dat klopt, de deken wordt een stuk lichter dan andere dekens doordat er relatief weinig wol in zit. Er gaat over de gehele deken 350gr wol, dit is dus al twee keer zo licht dan de 'gemiddelde' 200gr deken (waar 200gr/m2 in zit ipv 200gr over de gehele deken).

Nogmaals, bedankt voor je reactie! :j

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:50

De enquête kan nog steeds ingevuld worden :)

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 11:17

Wij hebben nog steeds reacties nodig op onze enquette. Het zou fijn zijn als er nog meer antwoorden zouden komen!

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-15 15:03

Onze enquete is nog een paar dagen open, het zou heel fijn zijn als er nog een paar reacties bij zouden komen! :)

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:11

ingevuld.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-15 15:18

Heel erg bedankt Lin! :)