Maar nu weet ik zelf nog niet goed wat ik leuk vind of wil gaan doen.
Ik heb 3 jaar terug de opleiding dierenverzorging gedaan en behaald. Achteraf een stomme keuze, maar ik heb totaal geen spijt gehad dat ik deze opleiding heb gedaan.
Nu wil ik dus een andere opleiding gaan doen waar meer werk in te vinden is, maar ik wil er wel 100% achter staan. Ik wil niet dat ik halverwege de opleiding er achter kom dat het dus totaal niets voor mij is. Dat is gewoon weggegooid geld.
Nou zat ik zelf te denken aan SPW of MWD.
Ik wil wel graag werk doen waar je mensen kan helpen en dan voornamelijk kinderen.
Vroeger heb ik zelf nooit de hulp gehad die ik zou moeten krijgen, daardoor wil ik graag kinderen helpen die het nodig hebben.
Nou is MWD een HBO opleiding, mijn vorige opleiding was MBO, dus vraag ik me af of ik dat dan wel aan zou kunnen? de wil is er wel.
En ik weet niet of het waar is, maar ik heb gehoord dat er hier ook steeds minder werk in te vinden is, klopt dat?
Een andere mogelijk wat mij ook leuk lijkt is (auto)techniek. Naast met mensen werken, werk ik ook graag met mijn handen en vind ik het leuk beetje te "knutselen", en ik ben eigenlijk wel een auto gek
Zo ben ik ook groot fan van ken block, tanner foust, maar ook topgear en Fast & Furious.
Op mijn werk (Parttime) repareer ik dan ook graag kleine dingen, maar hier in moet ik zeker nog heel veel leren! Maar lijkt me toch leuk een poging te wagen.
Dus wie heeft er ervaringen met deze opleidingen? Zou graag willen weten waarom jullie deze opleiding hebben gekozen en wat jullie van de opleidingen vinden.
Ben benieuwd!

) Op zich vind ik het vrij gemakkelijk, maar dat verschilt wel per blok en ook per student.