Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Je kunt vast genoeg begeleiding hierbij krijgen van je docent of andere mensen in je omgeving. Emmaa_ schreef:Ik denk dat als je wilt weten of het een goed onderwerp is, je dit even aan je docent moet vragen. Wij hebben namelijk geen inzicht in de eisen die jouw school stelt aan je profielwerkstuk en wat je er precies voor moet doen.
Houd er wel rekening mee dat dit een erg tijdrovend project kan gaan worden. Mijn profielwerkstuk was 'alleen' literatuur en geen fysiek onderzoek en daar heeft al 150+ uur in gezeten. Je moet het wel met je andere vakken kunnen combineren in een relatief kort tijdsbestek.
Mirjamsel schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk dat als je wilt weten of het een goed onderwerp is, je dit even aan je docent moet vragen. Wij hebben namelijk geen inzicht in de eisen die jouw school stelt aan je profielwerkstuk en wat je er precies voor moet doen.
Houd er wel rekening mee dat dit een erg tijdrovend project kan gaan worden. Mijn profielwerkstuk was 'alleen' literatuur en geen fysiek onderzoek en daar heeft al 150+ uur in gezeten. Je moet het wel met je andere vakken kunnen combineren in een relatief kort tijdsbestek.
Maar als het een onderwerp is wat je echt interessant vindt... Is beter dan zoveel tijd steken in een minder onderwerp..