Ik heb eigenlijk jullie hulp nodig over het onderwerp studies. Ik zit in mijn examenjaar van de Havo en wil volgend jaar een HBO opleiding gaan doen. Ik was er vanmiddag op de fiets nog heilig van overtuigd dat ik rechten zou gaan studeren. Op het moment dat ik inlog om me in te schrijven voor een studie begin ik toch ontiegelijk te twijfelen.
Ik heb daardoor veel filmpjes gekeken en na een tijdje lijkt het me een beetje saai? Ookal vind ik het gelijk halen in het rechtensysteem en het onderbouwen van argumenten wel echt iets voor mij.
Toch ligt mijn passie en mijn hart eigenlijk bij de paarden en dieren. Ik wil iedere dag naar school gaan en dan er zin in hebben. Ipv dat ik na 3 dagen al denk : saai....
Hebben jullie een oplossing, ervaring of info over misschien een opleiding op het HBO richting de paarden/dieren. Een opleiding als paardenhouderij wordt hem niet. Zie mezelf geen manege oprichten of zoiets.
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen! Desnoods met wat leuke studie's of kennis erover
ik vond het uitpluizen en de kern goed te onderzoeken erg leuk. Achteraf had ik wel de hele studie willen doen ipv losse module. 

Het zijn gewoon rottige tijden.