Hippische bedrijfskunde CAH Vilentum

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

aspro

Hippische bedrijfskunde CAH Vilentum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 23:27

Hallo,

Ik zit op dit moment in 5 Havo en ben van plan om hierna naar het HBO te gaan. Als mogelijke opleiding zit ik te denken aan hippische bedrijfskunde aan het CAH Vilentum. De reden hiervoor is dat ik wel een economische opleiding wil volgen maar graag met toch iets paard erbij. Nu vraag ik mij alleen af dat als je afgestudeerd bent op hippische bedrijfskunde of je dan bij het zoeken naar een baan ook afgerekend wordt op je opleiding( En dan met name het "Hippische deel") waardoor het wel moeilijk kan worden om een baan te vinden. Zijn hier mensen die mij hiermee kunnen helpen?

glenstorm

Re: Hippische bedrijfskunde CAH Vilentum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 23:35

Stuur anders even een pb naar bokkers dewifoto of noukie175. Die zitten nu in het eerste jaar.
Bokker Jooliieen is inmiddels al afgestudeerd op Hippische Bedrijfskunde.

Verder zijn er geloof ik nog wat topics over.

SoleroLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 23:36

Ik zit in het 2e jaar ;)

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 20:33

Ik wil ook misschien Hippische Bedrijfskunde gaan doen, maar zit nog te twijfelen.
Doe nu MBO-4 Grafisch vormgeven maar wil dus ook een economische studie gaan doen.

Heb je al wel open dagen en een meeloopdag gedaan?

Ben wel benieuwd naar antwoorden op je vraag.

BlondjX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 20:40

ik volg ook even,
ik zit nu ook in 5 Havo en ben aan het twijfelen over wat ik volgend jaar wil gaan doen.
Ik wil graag iets met dieren gaan doen en het liefst met paarden.
Ben al bij groenhorst barneveld wezen kijken voor de opleiding paardenhouderij. (die zou ik dan in 2 jaar gaan doen omdat ik van de havo kom). Leek me erg leuk, maar nu ik dit van jou lees zou dit misschien ook wel interessant kunnen zijn.
Ik zat inderdaad ook te twijfelen over het ''hippische'' deel omdat er idd wordt gezegd van weinig banen, laag salaris enzo. Maar een opleiding met paarden lijkt me wel echt heel erg leuk