Paraveterinair afgestuurd maar wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kel_tje

Paraveterinair afgestuurd maar wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 21:04

Hallo allemaal

Vorig jaar ben ik afgestuurd paraveterinair en sindsdien al meteen werkzaam op een dierenartsenpraktijk. Vind het ontzettend leuk maar ik zal eerlijk zeggen dat ik dit niet mijn hele leven wil blijven doen. Werken met dieren vind ik wel heel leuk.
Ik ben nu dus aan het kijken naar hbo opleidingen, niks spreekt me aan. Het liefst wil ik ook niet meer elke dag naar school en blijven werken waar ik nu werk. Dus thuisstudie of zoiets leek me dan een goede uitkomst. Maar dan moet ik wel een opleiding vinden. Zijn er Bokkers die met hetzelfde probleem zitten of die nu heel ander werk hebben dan paraveterinair? Misschien doe ik zo inspiratie op! Of misschien hebben jullie leuke ideeën?
Dingen waar ik in geïnteresseerd ben zijn mode, voeding, dieren.

Brand los!!

XXX

Kever

Re: Paraveterinair afgestuurd maar wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:11

Misschien een deeltijdopleiding?
Vriendin van mij doet voedingsmiddelentechnologie, maar ik weet niet of dat ook deeltijd/thuisstudie is.
Of wat ik ook wel hoor, is je verdiepen in een bepaald aspect binnen de praktijk. Zo heeft mijn dierenarts een voedingsdeskundige in de praktijk. Die heeft naast paraveterinair een cursus (?) gevolgd. Ook is zij een diëtiste. Daarnaast heeft zij in de praktijk ook een gedragsdeskundige.
Misschien dat je op zo'n manier het meer uitdagend kan maken?

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 21:16

Misschien eens met je werkgever overleggen? Misschien hebben zij ook wel ideeën en kun je iets gaan doen waar zij in de praktijk ook baat bij hebben? Kunnen ze wellicht ook een extra studie voor je betalen?

kel_tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 21:36

Bedankt voor de reacties!
Ga het ook zeker overleggen met mijn baas. Zij vind ik ook echt dat ik nog een opleiding moet gaan volgen. Maar dan moet ik wel iets weten:p

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 22:15

Misschien iets van praktijk manager?