Hulp vraagstelling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MevrouwtJ

Hulp vraagstelling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 13:24

Hallo Bokkers,

Ik ben op school bezig met mijn afstudeeronderzoek en ik heb een probleempje met mijn vraagstelling. Mijn vraagstelling luidt als volgt:

Op welke manier hangt bij chronisch zieke patiënten gezondheidsgerelateerde informatie zoekgedrag samen met opleidingsniveau?

Nou klopt de zin wel, maar loopt hij niet lekker. Ik en mijn docent zouden sneller gaan voor:
Op welke manier hangt bij chronisch zieke patiënten zoekgedrag naar gezondheidsgerelateerde informatie samen met opleidingsniveau?

Echter zegt mijn opdrachtgever dat deze zin niet klopt. Hij zegt dat zoekgedrag naar niet kan. Je kan zoeken naar, maar niet gedrag naar. Als je snapt wat ik bedoel. Dus zin 1 klopt qua woordgebruik wel, maar loopt niet en zin twee loopt wel, maar klopt niet. Wie kan mij verlossen met de juiste woordvolgorde :7 ?

eilleen333

Re: Hulp vraagstelling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:28

Zoekgedrag met betrekking tot?

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 13:29

Op welke manier hangt bij chronisch zieke patiënten zoekgedrag met betrekking tot gezondheidsgerelateerde informatie samen met opleidingsniveau.

Die klinkt inderdaad wel goed :Y). Ik ga het is even met hem overleggen :j. Thanks!

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:29

Op welke manier hangt het zoeken naar gezondheidsgerelateerde informatie door chronisch zieke patiënten samen met hun opleidingsniveau?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:31

Prrrr schreef:
Op welke manier hangt het zoeken naar gezondheidsgerelateerde informatie door chronisch zieke patiënten samen met hun opleidingsniveau?

+1

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 13:33

Ja hij is alleen echt op zoek naar zoekgedrag en aspecten hiervan. Ik weet niet of bovenstaande zin dat helemaal dekt!

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:38

Wat is de invloed van het opleidingsniveau van chronisch zieke patiënten bij het zoekgedrag naar gezondheidsgerelateerde informatie?

Al weet ik niet of deze vraag alles dekt van je onderzoek.