Via de zoekfunctie kon ik nog niet echt een antwoord op mijn vraag vinden dus toch maar een topic

Ik ben op zoek naar mensen met vergelijkbare ervaringen.
Sinds september volg ik de opleiding maatschappelijke zorg niveau 3,4 een basisjaar.
Ik wil deze opleiding graag afronden in de richting persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen op niveau 4.
Nu is het alleen zo dat ik het allemaal erg makkelijk vind, ik haal hoge cijfers zonder moeite en vind weinig uitdaging op school. Ik dreig nu een beetje laks te worden en dat is een beetje zonde.
Deze opleiding zou ik graag verkort willen afronden (in 2 jaar) zodat ik eerder naar het hbo kan, dan heb ik nu wat meer te doen en win ik weer een jaartje die ik op het hbo nuttiger kan besteden.
Zijn er bokkers die hier ervaring mee hebben? Iemand die het misschien verkort gedaan heeft of hetzelfde probleem heeft gehad. Ik wil geen andere opleiding gaan doen en heb het wel naar mijn zin op stage.
Met mijn studieloopbaanbegeleider heb ik het er al over gehad, zij vond het opzich een goed idee maar denkt niet dat ze het bestuur hierin mee krijgt. Ze raadde me aan om naar ervaringen van anderen te zoeken die het gedaan hebben omdat ik dan wel een punt zou hebben...
Alle reacties zijn welkom
eerder lukt haast niet.