[Enquete]De kracht van alles

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arielle_

[Enquete]De kracht van alles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 11:51

Mijn zus heeft mij gevraagd het volgende bericht op bokt te plaatsen, omdat zij voor haar enquete een zo groot mogelijk publiek wil bereiken:

Hoi lieve Bokkers,

Ik ben bezig met afstuderen (psychologie) en ik zoek mensen die 5 tot 10 minuten hebben om een onderzoekje in te vullen voor mijn thesis. Het is niet voor niets, je maakt kans op een waardebon naar keuze van 10 euro. Per 25 deelnemers verloot ik een waardebon.

Als je mij wilt helpen, ga dan naar https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/ ... AqYqVYtmvP

Alvast heel erg bedankt! :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:17

Ik heb hem ingevuld maar ben wel heel nieuwsgierig wat het doel is van het onderzoek.
Ik heb totaal geen idee wat je nou wilt onderzoeken. Wat doet dat verhaaltje van die dief en die juwelier er nou toe? En of je een Audi koopt hangt van veel meer dingen af dan interesse gewekt uit een reclame. Ik kan de reclame wel effectief vinden maar het geld misschien niet hebben om hem te kopen. En Pringels vind ik sowieso niet lekker. :')

Kirsha

Re: [Enquete]De kracht van alles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:26

Ik voel me op dit moment helemaal niet schuldig, prikkelbaar of beschaamd... Maar dat kan ik niet aanklikken :P Alleen 'een heel klein beetje'. Volgens mij mist daar een categorie.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:26

Kirsha schreef:
Ik voel me op dit moment helemaal niet schuldig, prikkelbaar of beschaamd... Maar dat kan ik niet aanklikken :P Alleen 'een heel klein beetje'. Volgens mij mist daar een categorie.

Klopt, die miste ik ook. :)

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:29

K ga hem invullen!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:34

Het is natuurlijk iets psychologisch, dus er zal wel wat achter zitten. Het is de kunst om mensen op bepaalde manier af te lijden door zo'n verhaal en bepaalde emoties op te roepen gok ik.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:44

Ik ben afgestudeerd sociaal psycholoog en zie toch nog wel wat gaten in deze enquete... als je vragen hebt, pb gerust!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:48

Ik zie ook wel wat gaten, maar desalnietemin toch een leuk onderzoekje.

Art_ofLiving

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 15:32

Er missen een paar dingen denk ik, maar ik heb hem ingevuld hoor! :) Succes.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 15:49

Okee, briljant onderzoekje, maar ik begrijp helemaal niks van het doel hiervan hahahaha :P

Plus, ik voel me in het geheel NIET schuldig, prikkelbaar of beschaamd, en die optie kon ik niet aanklikken hahahaha, dus maar "een heel klein beetje" ingevuld :P Ben wel heel benieuwd wat ze nou precies wil onderzoeken en wat de onderzoeksresultaten straks zijn hoor ;)

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:03

Ingevuld! Ben heel benieuwd naar de achterliggende gedachte..!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:13

Ingevuld, de optie helemaal niet ontbreekt idd op de schaal wat een beetje storend is..

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:21

Sorry ik maak hem niet af.. Ik vind het verhaaltje heel onsamenhangend geschreven en ik vind de vragen die erna komen nergens op slaan.. Natuurlijk ben ik nu niet angstig, ik hang op de bank met mn laptop op schoot, dus dat wil ik dan ook graag zo kunnen invullen..
Het enige wat ik nu ben is lichtelijk geirriteerd door de onprofessionele enquête die ik net half heb ingevuld :Y)

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:24

Zul je zien dat het hele onderzoek gaat om de reacties die er op komen, hier in het topic haha.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:32

Ingevuld. Vraag me af of ze de antwoorden op de "hoe voel je je" vragen wilt koppelen aan het verhaaltje op één of andere manier. Want de enige reden dat 'k me beschaamd voel, is omdat ik de paarden moet gaan voeren ipv een enquête invullen :+ mijn gemoedstoestand heeft echt nul komma nul link met verhaaltjes.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:34

Ik zit hier nu met de gedachte; wtf heb ik ingevuld en waar was het voor nodig?
Erg onsamenhangend, ik ben nog steeds opzoek naar de logica en ik miste de optie dat ik me totaal niet prikkelbaar, bang of wat dan ook voelde op dit moment _O-
Ik heb de vragen ook maar ingevuld naar aanleiding van het verhaaltje en niet hoe ik me nu precies voel, maar hoe ik me voel na het lezen van het verhaal. Snap je?

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:35

AnneJ1995 schreef:
Zul je zien dat het hele onderzoek gaat om de reacties die er op komen, hier in het topic haha.

Dat zou wel een hele mooie zijn :+

Esthelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:41

Ingevuld :)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 14:07

Ik heb m'n zus even gesproken, zij zegt dat ze de samenhang tussen de onderdelen niet kan vertellen (naderhand wel) en die schaal met 'een heel klein beetje' is iets waar zij verder geen invloed op heeft en zo moet doen, zij heeft die schaal niet verzonnen.

Er zijn inmiddels al 3 cadeaubonnen naar keuze verloot en die mensen hebben als het goed is ook al een bericht ontvangen!

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 16:40

Ik heb 'm ook ingevuld en ben erg benieuwd naar de uitkomsten van het onderzoek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 15:33

Omdat dit topic niet aan de regels voldoet, komt hier een slotje.

Quote uit de regels:
Moderatoropmerking:
Enquêtes voor derden zijn niet toegestaan, plaats er alleen één namens jezelf.