Kan geen recent topic vinden, daarom vraag ik het maar hier.
Ik ben gister op de open dag van inholland geweest en hier trok de opleiding business studies mijn aandacht. Ook trok de opleiding HTRO mijn aandacht, maar ik denk dat mijn voorkeur uit gaat naar business studies, een opleiding die zij vorig jaar ingebracht hebben.
Mijn voorkeur om deze opleiding te doen is omdat het heel breed is, vooral het eerste jaar en ik er niet over uit ben wat ik uiteindelijk moet kiezen (Human resource management, accountancy of bedrijfseconomie).
In de loop van de jaren ga je in deze opleiding je stroming kiezen.
Maar.. Nu begreep ik van mijn zus dat inholland de laatste jaren slecht aangeschreven staat.
Ook las ik op internet dat een diploma van deze school geen toekomst garantie geeft omdat het weinig waard zou zijn (doordat het een 'slecht aangeschreven school' is).
Uiteraard geloof ik niet alles wat op internet staat.
Hogeschool Rotterdam geeft deze opleiding niet voor zover ik terug kan vinden, maar staat volgens mij niet zo slecht aangeschreven.
Welke bokkers hebben ervaring met inholland en/of hogeschool rotterdam, en kunnen mij helpen bij mijn keuze?
Is inholland echt zo'n slechte school? Zijn de diploma's daar echt zo weinig waard?
Wie kan er voor en nadelen van inholland benoemen? En misschien ook van hogeschool Rotterdam?
Ik ben benieuwd, alvast bedankt.
ik heb m'n eerste jaar daar gedaan, maar ben gelukkig voor die ellende begon daar over gestapt. Hogeschool Rotterdam staat goe aangeschreven. Maar hebben die ook een studie die je wilt doen?