Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Peelie schreef:Verootjoo, Ik hoor dat van veel mensen die +5 jaar eerder zijn afgestudeerd dan ik. Ik is iets veranderd aan de opleidingen, wat het zeker niet makkelijker heeft gemaakt.
Je moet stevig op je benen staan en niet bang zijn om het een en ander te moeten regelen, maar ik denk dat dat tegenwoordig voor iedere HBO opleiding geld.
) wat ik vooral merk is dat het logisch redeneren en klinisch redeneren enorm ontbreekt bij de lichting studenten van de afgelopen 2 jaar vooral. Smart doelen formuleren, onderzoeksdoelen opstellen, behandeldoelen opstellen, behandelplan maken. Bij sommige krijg ik het er nog niet eens uit in het laatste jaar... Studenten maken zich het er erg gemakkelijk af, of ze begrijpen er echt weinig van. Of het ligt aan ons. Maar wij geven relatief wel heel erg veel begeleiding tijdens de stages
dus uiteindelijk worden ze er wel beter van bij ons denk ik

bigone schreef:Ts, even praktisch je loopt al jaren zelf bij de fysio, kun je de lichamelijke kant van fysiotherapeut dan wel aan??
bigone schreef:Ts, even praktisch je loopt al jaren zelf bij de fysio, kun je de lichamelijke kant van fysiotherapeut dan wel aan??
lichamelijk niet zwaar