Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En soms manlief. Als ze alleen verhoging hebben en je weinig aan ze merkt neem ik ze gewoon mee naar het kdv. Daar werk ik dus kan een oogje in het zeil houden. 

Yontheke schreef:Grappig. Een topic dankzij mijn opmerking
Ik heb zelf geen kinderen maar ik zie om mij heen toch heel veel ouders thuisblijven omwille van zieke kinderen. Hier is de regel op de crèches dat wanneer een kind koorts krijgt de ouders zelfs opgebeld worden om hun zieke kind te komen halen zodat ze geen andere kinderen aansteken. Als je dan geen inspringende grootouders hebt, zal je toch echt zelf van je werk moeten komen.
Mensen met kinderen krijgen zelfs in mijn ogen veel te veel voordelen van vadertje staat. Maar dat is dan weer een hele andere discussie..
Ik zou (bijna) zeggen: wacht maar tot je zelf kinderen hebt. Zoolgangster schreef:Yontheke schreef:Grappig. Een topic dankzij mijn opmerking
Ik heb zelf geen kinderen maar ik zie om mij heen toch heel veel ouders thuisblijven omwille van zieke kinderen. Hier is de regel op de crèches dat wanneer een kind koorts krijgt de ouders zelfs opgebeld worden om hun zieke kind te komen halen zodat ze geen andere kinderen aansteken. Als je dan geen inspringende grootouders hebt, zal je toch echt zelf van je werk moeten komen.
Mensen met kinderen krijgen zelfs in mijn ogen veel te veel voordelen van vadertje staat. Maar dat is dan weer een hele andere discussie..
Ik zou (bijna) zeggen: wacht maar tot je zelf kinderen hebt.

Yontheke schreef:Zoolgangster schreef:
Ik zou (bijna) zeggen: wacht maar tot je zelf kinderen hebt.
Die wil ik niet.
Daarom vind ik dus ook dat mensen met kinderen veel te veel voordelen krijgen tov andere mensen.
Mag ik aub ook 3 maanden betaald gaan thuiszitten?