strijd zijn. Het enige wat helpt is echt even pauzeren, iets eten, drinken. Het maakt ook niet uit op
welk tijdstip het college wordt gegeven.
Ondertussen kan ik er bijna de klok op zetten. Ik probeeral op tijd naar bed te gaan, maar ik ben ook een drukke dromer. Ook voor ik ga studeren moet ik vaak
eerst even slapen, een middagdutje doen.
Koffie helpt helaas niet veel. Wie o wie herkent dit en heeft tips?
) Het toppunt was dat ik tijdens een examen in slaap ben gevallen (en nee, ze maken je niet wakker, had het examen dus ook niet gehaald)
Ik moet ook na ieder college thuis gaan slapen als dat kan. Ik zit er dan ook aan te denken om me uit te schrijven voor een aantal vakken, aangezien mijn rooster het komende semester vrijwel iedere dag van 8.30-18.00 uur onafgebroken college/practica is...
Ik kan prima de hele dag zitten en wakker blijven, als ik maar wat doe. En tijdens colleges doe ik niks, behalve luisteren.
gelukkig had niemand dat door... verder alleen een paar keer een beetje weggedommeld.
)
. Maar ik heb gevraagd of ik de colleges misschien mocht opnemen, en dat mag gelukkig bij mijn docenten. Ik neem het dus op en later luister ik het na en vul ik mijn aantekeningen nog bij. Sindsdien blijft de lesstof een stuk beter hangen!!