Ik zit momenteel in de afstudeerfase van mijn opleiding HBO ICT & Media Design van Fontys en ben nu rond aan het kijken voor leuke universitaire masters die interessant zijn voor binnen de (marketing)communicatie.
Ik ben al de master Sociale Psychologie tegengekomen, welke mij súper interessant lijkt. Helaas kan ik deze master niet volgen, ook niet na een premaster
. Voor deze master is er namelijk een HBO of WO diploma psychologie nodig en om deze te kunnen behalen na mijn huidige HBO opleiding zou ik dan niet meer het collegegeld van ±€2000 moeten betalen maar het instellingscollegegeld van €8000. Voor 3 jaar komt dat dus uit op €24.000 in plaats van €6000. Béétje duur voor mij..Nu vroeg ik me af of iemand hier misschien interessante [universitaire] masters weet, het liefst toch ergens binnen de psychologie en anders marketing-ish. Ik ben bereid een pre-master te volgen.
Weet iemand hier misschien iets?
.
Maar wellicht heeft de uni v maastricht of een andere in de buurt iets soortgelijks?
, ik heb nu drie HBO diploma's, maar universiteiten doen zo ongelooflijk moeilijk over de aansluiting, het is alsof ze liever hebben dat je niet komt.....