Momenteel loop ik stage bij een erg leuk bedrijf waar ze veel verschillende dingen onder 1 dak hebben zitten. Oa; hypotheken, verzekeringen, aankoop en verkoop van woningen en een bank. Ikzelf doe de opleiding directiesecretaresse/managementassistente wat er dus niet direct iets mee te maken heeft, maar ik vind het erg leuk om hier stage te lopen doordat ik veel verschillende dingen doe en hopelijk hierna weet of 1 van deze dingen iets voor mij is of totaal niet.
Afgelopen dinsdag heb ik te horen gekregen dat het zo goed gaat dat ze mij wat meer willen betrekken in grote projecten, oa het verkopen van kavels. Dit lijkt mij erg leuk om te doen en ik heb mij er gelijk wat meer in verdiept. Ook heb ik gekeken naar manieren om deze kavels te promoten en verkopen, er zijn erg veel manieren hiervoor en momenteel zie ik door de bomen het bos niet meer. Wie heeft ideeën hoe je het beste meerdere kavels kunt promoten? Wat zou jullie aantrekken om te gaan kijken of het wat is? Omdat er hier zoveel onder 1 dak zit is het uiteraard ook mogelijk om pakketten samen te stellen, bijvoorbeeld een goede hypotheek icm de kavel.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Alvast bedankt.
Toen ik zelf aan het overwegen was of ik zou laten bouwen, heb ik dus ook gekeken naar kavels. Maar de meeste leuke kavels kwam ik tegen simpelweg door door de omgeving te rijden en borden tegen te komen
Hoewel ik intussen al weer een tijdje in een bestaande woning woon, en totaal geen plannen heb voor iets te bouwen, weet ik wel drie mooie plekken waar ik /zou kunnen bouwen/, simpelweg door de borden aan de weg (Juist ook voor meerdere kavels bij elkaar)
A_nouk
Geplaatst: 19-02-15 12:03
Huizen/kavels promoten moet je echt op Funda doen , 9 van de 10 kopers kijkt altijd eerst naar Funda en gaat dan pas verder zoeken als er niets geschikts is
En verder afhankelijk van je doelgroepen de social media's.
Informatiemiddag(en) organiseren. Folders, opties, makelaar en financieel adviseur erbij. Dit nieuws verspreiden in betreffende dorp of wijk dmv folders. Bij ons was dat gedaan onder het mom van snert-dagen.