Allereerst, sorry als het hier verkeerd staat!

Voor een schoolopdracht ben ik op zoek naar mensen met veel en/of niet standaard huisdieren. Slangen, spinnen, egels, slakken, wandelende takken, hoe gekker hoe beter. Maar als je bij wijze van spreken 20 katten hebt ben je ook welkom.
Waarom zoek ik dit? Ik moet een portret maken van een groep mensen.. Dit kunnen vuilnismannen zijn, sportvissers zijn, hondeneigenaren zijn, noem maar op. Mij leek het echter leuk om mensen te portretteren met hun slangen, of met hun spinnen, of weet ik veel wat
.Denk jij dat je onder deze categorie valt? Of ken je iemand die onder deze categorie valt? Stuur mij dan een pb, ook voor verdere details en vragen kun je mij pb-en!
Ik moet maandag 23 februari al beeld hebben, dus het liefst zou ik komende week al 1 of meerdere mensen fotograferen. Verder loopt het project tot eind maart, en zal ik tot die tijd mensen willen fotograferen.
Ohja, het is gratis
.Mijn werk kun je vinden in mijn onderschrift!
. Ik heb thuis 21 cavia's zitten. Maar die zijn niet echt allemaal samen op de foto te krijgen denk ik:P. We hebben ook 1 boeroendoek zitten, die is echter niet handtam (geen idee wat je er mee wil precies)
Ik ga je pb-en!