Ander werk willen, maar wat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Indi_Vito

Ander werk willen, maar wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 22:29

Hallo allemaal,

Ik ben als een razende opzoek naar ander werk, alleen nu het probleem!
Wat wil ik?

Momenteel werk ik in een dierenwinkel, het werk vind ik enorm leuk alleen een aantal minpunten:

1, het verdient heel weinig
2, de sfeeer is echt niet meer te houden.

hebben jullie misschien enige tips wat ik zou kunnen doen om te kijken wat ik leuk zou vinden of iets dat bij me past?

Gr,

Dribbel

Re: Ander werk willen, maar wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 22:30

De vraag is wat je kan en wat je wil. Parttime/fulltime/bijbaan? Wat heb je aan papieren/ervaring?

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 22:32

Ik wil full time, en heb eigenlijk alleen mbo3 dierverzorging op dit moment, maar ik ben absoluut niet te beroerd om bij te leren :)

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 22:35

Ok. Wat kun je verder? Paarden verzorgen en trainen? Welke talen spreek je? Wat zijn je sterke en zwakke punten? Wat is je werkervaring (alleen dierenwinkel of meer)? Met andere woorden, zet eens een cv in elkaar, zodat je zelf op een rij hebt wat je kunt. Dan kun je kijken welk werk daarbij past en wat je leuk lijkt. Mbo3 dierenverzorging is nu niet echt een diploma waar je heel veel mee kan, want aanbod voor werkplekken is redelijk laag (helaas).

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 22:43

Ik kan prima paarden trainen :P maar echt werk zal ik daar helaas niet in gaan vinden, ik ben niet graag een sloofje van iemand om zijn paard te poetsen en te zadelen, ik train ze liever zelf, maar ik ben ook weer niet echt fanatiek wedstrijd ruiter!

Ik spreek engels en nederlands, duits kan ik verstaan maar spreek ik niet.
ik heb ook nog in een bejaarden tehuis gewerkt, bedden verschonen, koffie thee enz, niks boeiends verder, verdiende wel het dubbele maarja.

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:52

Misschien als je het werk in het bejaardentehuis leuk vond een opleiding in de zorg doen? Salaris is inderdaad niet slecht vergeleken met veel andere baantjes.