Op school is er een grote hal gebouwd van ik gok 60/80 meter bij 40 meter die gebruikt zou gaan worden als honden trainingscentrum. Nou is school lekker dom geweest een heeft een hal geplaatst waar eigenlijk totaal geen hondenschool in kan. De betreffende hondenschool heeft er zelf stoffen matten in gelegd omdat er allemaal stoeptegels in liggen (niet echt geschikt voor behendigheid enzo) en het galmt lekker als er een hond blaft. De ruimte is door middel van schuifdeuren in te delen in 4 ruimtes.
Nou is het zo dat de hal praktisch leeg staat en bijna niet gebruikt wordt. Dat ding heeft wel ontsettend veel geld gekost en er komt dus eigenlijk niks binnen.
Aan ons als HBO studenten is gevraagd of wij leuke ideeen hebben voor doeleinden in de hal. Er moet een dier gerelateerd iets in komen, budget maakt voor nu even niet uit en het mag van alles zijn
Brand maar los zou ik zeggen :-D
alle ideeen zijn welkom!
binnenbak!
het lijkt me echt een ideaal formaat voor een binnenbak, poetsstands, ruimte voor springmaterialen, e.d.! En afhankelijk van je regio is er altijd wel veel vraag naar een goede binnenbak, zeker in de winter.