Coursera, cursus equine nutrition (paarden voeding)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Coursera, cursus equine nutrition (paarden voeding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:23

Beste Bokkers,

Zijn er meerderen die de cursus equine nutrition volgen op coursera? Coursera.org is een site die (gratis) cursussen aanbied vanuit zo ongeveer de hele wereld :) Op het moment loopt er een cursus over paardenvoeding.

Ik weet dat er laatst een topic liep over coursera cursussen in het algemeen, maar ik vroeg me af of er meer bokkers de cursus equine nutrition volgen of gevolgd hebben? Hij is net een weekje aan de gang dus ik heb me nog aangemeld :) Ik ben heel erg benieuwd of ik door deze cursus meer kennis krijg over het soort eten van paarden. Misschien dat ik door deze cursus hun behoeften wat betreft voeding nog beter zal begrijpen :o?

Wie doet er mee? Klik! :wave:

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:28

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:29

Ik heb me net opgegeven, lijkt me erg interessant. Nu geen tijd om aan de slag te gaan, maar vanavond wel :j

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 15:31

Heel eerlijk gezegd is het te erg voor woorden, al jarenlang paarden maar ik heb geen idee hoe het er binnen hun lichaam precies aan toe gaat.. Dat topic had ik niet gevonden, wellicht omdat hij al redelijk oud is :) Leuk om te lezen in dat topic dat er meerderen zijn die de cursus gevolgd hebben!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 15:34

zijn er ok nederlandstalige cursussen op die site? :)

Eight

Re: Coursera, cursus equine nutrition (paarden voeding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 19:36

Nee helaas alleen buitenlandse, ik zag er een vanuit Nederland maar die was ook in het Engels!