Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zorg voor een goede baan zodat je een eigen paard kunt houden waar je fijn mee bezig kunt.
Maar ga ondertussen veel open dagen bezoeken, bespreek het met de decaan/slb'er van jouw opleiding. Je moet je sowieso voor 1 mei ingeschreven hebben voor een nieuwe opleiding, dus je hebt nog even de tijd
Succes ermee! soloro schreef:Ik weet niet hoe het nu zit, als je per februari stopt of je dan per september nog onder het oude stelsel valt of in het nieuwe, dit zou je dan even (heeel snel) moeten gaan uitzoeken. Mocht je het jaar wel afmaken, gewoon je best blijven doen wie weet haal je je P wel in 1 jaar en dat is mooi meegenomenMaar ga ondertussen veel open dagen bezoeken, bespreek het met de decaan/slb'er van jouw opleiding. Je moet je sowieso voor 1 mei ingeschreven hebben voor een nieuwe opleiding, dus je hebt nog even de tijd
Succes ermee!
Citaat:Vraag
Ik wil komend jaar een andere studie gaan doen. Val ik dan onder het nieuwe stelsel?
Antwoord
Als je komend jaar een andere bachelor gaat doen, val je niet onder het nieuwe stelsel voor studiefinanciering. Je valt ook niet onder het nieuwe stelsel als je nu al een masterstudie doet en overstapt naar een andere master. Begin je per 1 september 2015 voor het eerst met een master? Dan geldt het nieuwe stelsel wel voor jou.
Ik zou dan gewoon zeggen maak je jaar af en maak een beslissing voor 1 mei
Rubber_Duck schreef:soloro schreef:Ik weet niet hoe het nu zit, als je per februari stopt of je dan per september nog onder het oude stelsel valt of in het nieuwe, dit zou je dan even (heeel snel) moeten gaan uitzoeken. Mocht je het jaar wel afmaken, gewoon je best blijven doen wie weet haal je je P wel in 1 jaar en dat is mooi meegenomenMaar ga ondertussen veel open dagen bezoeken, bespreek het met de decaan/slb'er van jouw opleiding. Je moet je sowieso voor 1 mei ingeschreven hebben voor een nieuwe opleiding, dus je hebt nog even de tijd
Succes ermee!
Als het goed is val je nog in het oude stelsel. Zal het zo even precies opzoeken.
Gevonden:Citaat:Vraag
Ik wil komend jaar een andere studie gaan doen. Val ik dan onder het nieuwe stelsel?
Antwoord
Als je komend jaar een andere bachelor gaat doen, val je niet onder het nieuwe stelsel voor studiefinanciering. Je valt ook niet onder het nieuwe stelsel als je nu al een masterstudie doet en overstapt naar een andere master. Begin je per 1 september 2015 voor het eerst met een master? Dan geldt het nieuwe stelsel wel voor jou.