Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik weet niet of ze 'sneltreinopleidingen' ook hebben voor grafische vormgeving..
Emmaa_ schreef:Het MBO misschien niet maar ik ken meer dan zat mensen die pas na hun 20ste beginnen aan een HBO studie. Heb zelfs met mensen in het eerste jaar gezeten die al 27 waren. Misschien iets om naar te kijken, heb je een mogelijkheid om de studie versneld te doen?
Als dit iets is wat je graag wilt doen zou ik het absoluut doen. Lijkt mij dat je toch een studie af moet maken op een gegeven moment (ben zelf ook gestopt met twee studies, beide alleen het eerste jaar) en als dit dé opleiding is voor jou zou ik me er niet door laten weerhouden dat je 'al' 21 bent!
Anoniem schreef:Ik ben ook weer begonnen met een MBO opleiding. Moet ik zeggen dat ik het inderdaad ook echt niet zag zitten om tussen de 16jarige in de klas te komen (heb het geprobeerd maar samen met mij waren er nog 2 van 21 die zich echt dóód irriteerden aan het trage niveau en het gegiebel en het dus geen week vol hebben gehouden) dus volg ik nu MBO op volwassenenonderwijs. Is wel aardig doorbikkelen omdat we 't in 1 jaar doen ipv 3 a 4 jaar maar ik vind het een stuk prettiger dan inderdaad bij de 15/16jarige giebelsIk weet niet of ze 'sneltreinopleidingen' ook hebben voor grafische vormgeving..
Maar als het echt is wat je wilt, inderdaad gewoon doen! Ik ben ook blij dat ik weer met school begonnen ben
(zit nu trouwens pas in mijn 1e jaar, ook door omstandigheden pas laat weer gaan studeren)