Ik volg de opleiding paraveterinair en ben opzoek naar een buitenlandse stage. (4 weken, half juni tot half juli). Nu heb ik al heel veel gezocht op internet maar kan niet echt iets vinden.. Ik moet op een dierenartsenpraktijk of in ieder geval mee kunnen lopen met een dierenarts. (röntgen, echo, medicijnen toedienen, bloed prikken etc.)
In Europa, Afrika of curacao, aruba, bonaire..
Verder hoor ik het graag als iemand nog tips heeft voor het regelen van een woning en subsidie! Of een goede site waar veel op staat
ik hoop dat het hier goed staat : ')
Ier
Geplaatst: 15-01-15 12:15
In het verleden heeft ZaZoe travel dit gedaan. Helaas doen zij dit nu niet meer, maar wellicht dat zij (Natascha) je wel nog kan adviseren over het hoe/wat. ZaZoe is gelokaliseerd in Afrika.
Ik heb als paraveterinair stage gelopen bij animal in need in La Linea, in Spanje (animalinneed.com). Ligt vlak bij Gibraltar. Ze hadden een speciale website voor stagaires, maar die ligt eruit zag ik net. Ze hebben een appartement voor stagaires die je kan huren. En ik heb bij een dierenarts meegelopen in het asiel. Vooral castraties en sterilisaties, maar ook schoonmaken en medicatie geven. Heb er veel geleerd en een leuke tijd gehad!