Alvast bedankt voor je reactie!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik had zelf vrijstelling voor de lessen van die vakken maar de toetsen moest ik alsnog maken.

Tammy_ schreef:ik heb na de havo een tijdje gewerkt en toen MBO 4 diermanagement en gedrag in 2 jaar gedaan op het Helicon. Het is niet moeilijk, met weinig leren, een beetje opletten in de les en logisch nadenken heb ik mijn diploma met gemak gehaald. Stages kan je zelf uitdagender maken, maar het niveau van de AVO-vakken is als Havist echt een beetje bedroevenswaardigIk had zelf vrijstelling voor de lessen van die vakken maar de toetsen moest ik alsnog maken.
Maar, het heeft mij wel een hoop praktische kennis gegeven, en ik heb de tijd gehad om te denken over een HBO opleiding. Nu doe ik de docentopleiding voor groene vakken op de STOAS in wageningen
of iig zeer slecht betaalde banen.
Ik vind het inderdaad wel belangrijk om te kijken wat de kansen op een baan zijn. Het niveau ligt zo te horen ook te laag voor mij. Ik ga maar weer verder op zoek naar een juiste studie. Is er geen enkele andere (dieren)studie die in de sprint-variant is? Bedankt weer voor het delen van jullie ervaringen!