Vandaar dat ik heel benieuwd ben naar mensen die een eigen bedrijf hebben (gehad): hoe kwam je op de naam en heb je ooit naamsverandering ondergaan en wat zou je de volgende keer anders doen? Of ben je nog steeds tevreden?
Brand alsjeblieft los
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hhilde schreef:Voor studie moet ik een bedrijf bedenken en daarbij hoort een passende naam. Alleen: hoe kom ik op een goede bedrijfsnaam?
Vandaar dat ik heel benieuwd ben naar mensen die een eigen bedrijf hebben (gehad): hoe kwam je op de naam en heb je ooit naamsverandering ondergaan en wat zou je de volgende keer anders doen? Of ben je nog steeds tevreden?
Brand alsjeblieft los

xSCWx schreef:Mag een aankomend bedrijf ook?
Waar mensen in mijn branche veelal hun eigen naam gebruiken, ga ik een originele, licht komische, vak gerelateerde naam nemen zodat ik al gauw herkenbaar ben en blijf. Ik kan dus nog niks zeggen of ik tevreden ben of niet, maar bij de enkele mensen die hem weten valt hij goed in de smaak.
Ben wel benieuwd nu, haha.NAIWHL schreef:Kies een naam die je niet hoeft te spellen als je een e-mail adres oid door moet geven.
Latijnse namen zijn mooi, maar niet altijd even praktisch. Mensen weten niet altijd hoe ze het moeten uitspreken of schrijven.
(vluit: Agricultural Shipping Services)
maar ben er zelf ook heel enthousiast over. (En dat maakt het des te moeilijker om het geheim te houden maar ik moet verstandig zijn
)