Enquete criminaliteit verschil man/vrouw

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NoorWJ

Enquete criminaliteit verschil man/vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 18:50

Hallo allemaal!

Voor mijn profielwerkstuk in mijn examenjaar moet ik samen met mijn vriendin een klein onderzoek doen. Wij hebben gekozen om het verschil tussen man en vrouw in de criminaliteit te onderzoeken. We hebben een korte enquete gemaakt met wat vragen over dit onderwerp. We zijn nu alleen nog op zoek naar mensen die hem voor ons willen invullen. Dus heb je een paar minuutjes over, dan zou je ons heel erg helpen door de enquete in te vullen! Uiteraard is alles anoniem.

Alvast bedankt!

http://www.survio.com/survey/d/S1T4Y6U8A8N1H5P9L

Ps: dit is toegestaan op bokt toch?

becca_98

Re: Enquete criminaliteit verschil man/vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:56

Ik heb hem ingevuld!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:04

Ik zou hem graag willen invullen, maar ik vind het zelf heel vervelend dat je persé een keuze dient te maken tussen mannen of vrouwen, bij bijv. de vraag 'wie zal er waarschijnlijk meer last hebben van slachtofferschap' of iets in die trant.

Ik weiger een keuze te maken tussen mannen of vrouwen, ik wil wel iets antwoorden waar ik 100% achter sta, anders antwoord ik dus helemaal niet.

Die opties mis ik wel echt. Dat betekent nu voor mij helaas dat ik deze enquete niet ga invullen, vanwege de manier waarop men antwoord kan geven.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:10

Ik heb hem even voor je ingevuld. Moet er wel bij zeggen dat ik jong ben, dus op sommige vragen het antwoord niet goed wist.

NoorWJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 19:51

JoyCiej007 schreef:
Ik zou hem graag willen invullen, maar ik vind het zelf heel vervelend dat je persé een keuze dient te maken tussen mannen of vrouwen, bij bijv. de vraag 'wie zal er waarschijnlijk meer last hebben van slachtofferschap' of iets in die trant.

Ik weiger een keuze te maken tussen mannen of vrouwen, ik wil wel iets antwoorden waar ik 100% achter sta, anders antwoord ik dus helemaal niet.

Die opties mis ik wel echt. Dat betekent nu voor mij helaas dat ik deze enquete niet ga invullen, vanwege de manier waarop men antwoord kan geven.

Dankjewel voor je feedback! Ik ga kijken of het nog aan te passen is!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:57

+:)+ Als het aangepast zou kunnen worden zou dat heel mooi zijn.

Wetenschappelijk gezien klopt het namelijk ook niet, omdat jij zelf blijkbaar al de conclusie hebt getrokken dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen. Dan dring je je eigen kijk op de zaak op aan de respondenten.
Terwijl ik bijv. van mening ben dat er geen verschil is tussen mannen of vrouwen bij dit soort onderwerpen.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 13:54

Ik wil dit niet invullen, de vragen zijn zo suggestief en negatief! Je vraagt mij vooroordelen te bedenken en uitspreken op basis van niets, daar leen ik mezelf niet voor.

Wat wil je hiermee onderzoeken? Als je vooroordelen wilt onderzoeken moet je dat indirect doen, dit is bijna onethisch