Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(heb hetzelfde, en ik word er zelfs voor betaald...).
Ookal vindt mijn stagebegeleider dat ik heel veel doe ofzo 
Heb toen echt een paar websites en designs afgemaakt in stagetijd
Maar is natuurlijk niet de bedoeling en eigenlijk zou je er van moeten léren
_suus19_ schreef:Ik hoor van al mijn studie genootjes dat ze het heel druk hebben op hun stage en echt geen tijd hebben voor die verslagen, en ik had het al weken van te voren af.
Citaat:Daarnaast zit ik veel op bokt en verveel me eigenlijk gigantisch.
Citaat:Mijn stage begeleider betrekt mij erg weinig bij zijn werk, en ook is hij er maar 2 dagen en ik 3. Ik moet dus veel mezelf vermaken. Nu vraag ik vaak aan hem van; heb je nog wat liggen wat ik kan doen? en dan krijg ik een mini taakje waarmee ik binnen één uur klaar ben en moet ik weer om iets nieuws vragen. Net zo lang tot hij zegt dat hij het ook niet meer weet en niets meer heeft liggen.
Citaat:Ik heb het wel geprobeerd om het er met hem over te hebben, maar dit gaat erg moeizaam. Hij is niet zo behulpzaam of heeft zelf ook geen idee, daar kom ik niet achter. Hij zegt vaak van; ga maar in de klassen kijken, daar leer je het meeste van. Dus ik kijk heel vaak in de klassen, maar heb niet het idee dat ik er wat van leer. Ik wil toch geen leerkracht worden?
Citaat:Nu voert hij gesprekken met de leerlingen die dit jaar van school afgaan. En ik heb zoiets van; ik had daar best bij willen zitten, ik heb nog niets van gespreksvaardigheid geleerd binnen deze stage. Maar hij heeft mij niet eens verteld dat hij dat ging doen nu.. Dus dat frustreert me nogal..
Citaat:Hij heeft een beetje zoiets van; wij bieden je een stage plek, je hebt hier veel mogelijkheden, maar je moet het wel zelf bedenken.
Citaat:En ik heb echt geen idee. Hij kan geen voorbeelden ofzo geven, ik moet zelf maar nadenken.
Ik denk al maanden na, en ik weet het niet. Half januari heb ik m'n eerste 'beoordelingsgesprek' en ik ben heel benieuwd wat hieruit komt.
Aan de ene kant ben ik heel bang dat het echt een zware onvoldoende wordt omdat ik geen initiatief toon, aan de andere kant vindt m'n begeleider volgensmij wel dat ik aardig kan doorwerken en m'n best wel doe. Maar ik krijg er totaal geen hoogte van.
Ik ga echt elke dag met meer lood in m'n schoenen naar stage toe en ik zie als een berg tegen iedere nieuwe maandag op.