Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joolien schreef:Ik denk dat je ook wel iets subtieler mag zijn, ik denk dat mensen met een eetstoornis niet zo snel nav zo'n topic gretig zullen reageren. Het is geen luchtig onderwerp waar je imo even een topic over opent. Misschien om ideeën te krijgen zoals prrr je geeft, maar ik wil je meegeven in je zoektocht naar iemand om te interviewen iets genuanceerder te zijn.

_Summerly_ schreef:Hoe korte termijn is zeer korte termijn en hoe lang gaat het interview ongeveer duren?

taartjee schreef:Ik vind het niet zo'n probleem om erover te praten, maar het ding is dat ik vrij druk ben op het moment en dus niet veel tijd heb om een eind te reizen. Mocht je niemand kunnen vinden of het geen probleem vinden richting Leiden te komen, dan ben ik meer dan bereid je te helpen._Summerly_ schreef:Hoe korte termijn is zeer korte termijn en hoe lang gaat het interview ongeveer duren?
Als het kan deze week nog en hoe lang het interview duurt durf ik niet te zeggen, maar zal ongeveer een half uurtje zijn gok ik. Ik wil in het interview namelijk ook rekening houden met degene die ik mag interviewen, wanneer ik een vraag stel die liever niet beantwoord wordt heb ik daar respect voor en zal ik er ook zeker niet op doorgaan. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat het erg moeilijk kan zijn om over mentale problemen te praten en daar hou ik ook rekening mee
Ik zal zo even een moderator een pb sturen met de vraag of de OP iets aangepast kan worden.
Het interview mag wat mij betreft overal plaats vinden waar de persoon zich op zijn gemak voelt, ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je liever niet in een openbare ruimte je verhaal wil doen.
Ik zelf zal niet heel diep ingaan op de eetstoornis zelf. Ik heb een onderzoeksvraag gekregen en dat is: "Wat voor invloed heeft de media bij een eetstoornis" en het interview zal dus ook hiermee te maken krijgen. Mocht er dan een vraag tussen zitten die je liever niet wilt beantwoorden is dat geen enkel probleem.
Het interview wordt alleen voor een eindverslag gebruikt en als inspiratie voor een toneelstuk wat zelf geschreven en opgevoerd moet worden. Er bestaat een mogelijkheid dat, wanneer je er toestemming voor geeft, de gemaakte verslagen worden gestuurd naar de stichting Leontien (van Leontien van Moorsel) aangezien een van mijn studiegenoten een ervaringsdeskundige die daar werkzaam is heeft geïnterviewd en hierom vroeg. Heb je dit liever niet is dat ook geen enkel probleem en zal het interview alleen voor het verslag worden gebruikt.
_Summerly_ schreef:Ik vind het niet zo'n probleem om erover te praten, maar het ding is dat ik vrij druk ben op het moment en dus niet veel tijd heb om een eind te reizen. Mocht je niemand kunnen vinden of het geen probleem vinden richting Leiden te komen, dan ben ik meer dan bereid je te helpen.