Enquête afstudeeropdracht: Zorghotel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rozanne4

Enquête afstudeeropdracht: Zorghotel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-14 17:10

Ik ben een student en ik ben bezig met een afstudeeropdracht voor mijn studie. Deze opdracht is het ontwikkelen van een nieuwe passende functie voor een leegstaand kantoorpand.

Na onderzoek ben ik gekomen tot het volgende concept: een zorghotel met een dagbesteding . Het zorghotel is een concept die zich voornamelijk richt op ouderen en zieken die herstellen na een operatie, overbruggingszorg nodig hebben, voor tijdelijke ontlasting van mantelzorgers of voor een vakantie met zorg. Daarnaast is de dagbesteding een onderdeel dat ouderen kan ondersteunen met zorg van thuis en kan hierbij dienen als een steunpunt. Ook dient de dagvoorziening ter ontspanning, waardoor de ouderen meer sociale contacten krijgen en hierdoor niet vereenzamen.

Deze enquête wordt afgenomen onder de doelgroep 50-plussers uit de regio Rotterdam. Daarom wordt er gevraagd deze enquête alleen in te vullen als u 50 jaar of ouder bent en als u woont binnen de regio Rotterdam.

Eerst zijn er een aantal algemene vragen en vervolgens komen de specifieke vragen over het zorghotel en de dagbesteding aan bod. De enquête omvat in totaal 10 vragen en duurt ongeveer 2 tot 3 minuten.

U zou mij heel erg helpen met mijn onderzoek.
Bij voorbaat hartelijk dank.

In de onderstaande link staat de enquête.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-12-14 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd, aangezien TS niet kan reageren

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Enquête afstudeeropdracht: Zorghotel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 17:27

MZ -> STW

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 02:30

Ik ben een groot voorstander van zorghotels nu het met thuiszorg ed steeds lastiger wordt.

Gaat het alleen om het idee of ook om uitvoerbaarheid? In het tweede geval moet je je namelijk realiseren dat een kantoorpand (buiten bestemmingsplan waarin wonen ongetwijfeld niet is opgenomen) vaak totaal ongeschikt is voor bewoning en dus grondig verbouwd zal moeten worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 13:43

Omdat TS niet genoeg posts heeft om bij de kudde te kunnen, kan TS hier ook niet reageren.
Daarom komt hier nu ook een slotje op en wordt de Enquête link verwijderd.