Ik ben van plan om een aantal foto's zelf te gaan maken. Maar ik heb niet alle faciliteiten en de tijd om alles zelf te doen. Dus hierbij heb ik eigenlijk een klein beetje jullie hulp nodig. Ik ben dus opzoek naar foto's en verhalen die ik voor mijn magazine kan gebruiken.
De stukken tekst in het magazine hoeven we niet zelf ge schrijven en we mochten ook Lorem Ipsum (plaats aanduidingstekst) gebruiken. Persoonlijk vind ik dat wat saai en niet bijzonder. Dus vandaar dat ik ook vraag naar verhalen van jullie. Heb je een topic met een bijzonder verhaal plaats hem hier en ik kijk of ik er wat mee kan doen. Ik ga namelijk niet verhalen en foto's van bokt 'jatten' zonder toestemming.
- De foto's en verhalen worden enkel gebruikt voor mijn school project.
- Als er een versies gedrukt worden en ik mag er meerderen laten drukken zou ik ze eventueel op willen sturen naar de mensen die mij hiermee hebben geholpen.
- Foto's het liefst op groot formaat. Liefst geen watermerk of klein logo. Fotograaf word vermeld onder de foto.
- Geen wazige foto's
- Tekst mag niet meer dan 2 pagina's vullen. (kan uitzondering maken mocht het een heel bijzonder artikel zijn)
- Ik zoek verschillende soorten foto's van buitenritten en vrijheidsdressuur tot foto's van zadels en stallen.
Voor de mensen die zich afvragen of dit wel mag aangezien het mijn project is. Ja, dit mag. De leeraar heeft zelf tegen mij gezegd dat ze bang was dat ik in tijd nood zou komen als ik zelf verhalen en foto's zou maken en dat ik maar wat van internet/wikipedia moest halen. Maar ik vond deze manier leuker
Ik ben een aantal jaar terug afgestudeerd als grafisch ontwerper en een tijdschrift maken was ons eindproject.