Op het moment volg ik nog de opleiding Paardenhouderij/Paardensport niveau 3 in Breda op het Prinsentuincollege.
Ik ben deze opleiding gaan doen, om het Orun instructeursdiploma te halen.
Helaas zijn de regels enorm aangescherpt, en is het voor mij niet meer haalbaar om dit diploma ''extra'' te halen, en doe ik dit dus ook niet meer.
Nu wil ik na deze opleiding dus nog een opleiding gaan doen.
In het begin zat ik heel erg aan evenementenorganisatie te denken, dit omdat de festivals en feesten mij heel erg trekken, en zoiets me echt leuk lijkt om te organiseren.
De grote organisaties zoals Q-Dance & BassEvents (voor degene die het niet kennen, ze organiseren hardstyle feestjes en festivals), trekken mij heel erg.
Het probleem is alleen, dat wiskunde/rekenen/economie totaal niet mijn sterkste kant is. En de meeste van deze opleidingen ook niv. 4 is... (Nu weet ik niet of dit haalbaar is, om na een niv. 3 opleiding een niv. 4 opleiding te doen).
Daarnaast zat ik ook te denken aan mediavormgever. Dit omdat ik het leuk vind om met een computer te werken, en hier ook wel wat meer mee zou willen doen.
Nu is dit ook een niv. 4 opleiding.
Dit zou wel een heel ''nieuw'' iets voor mij zijn, waar ik nog niet zoveel ervaring in heb.
De evenementenorganisatie trekt me eigenlijk iets meer, maar mn zus kwam vandaag met het mediavormgeven, en ook dat trekt me wel.
Ik de evenementen begin ik wel meer ervaring te krijgen, omdat we dit jaar, voor ons eindexamen ook een evenement moeten organiseren, en daar nu druk mee bezig zijn.
Ik weet niet wat ik precies kan kiezen, wat haalbaar is, en waar ik misschien een toekomst in zou kunnen vinden..
Ik vraag eigenlijk een beetje advies...
Groetjes
!