Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kala schreef:Nu moet ik wel zeggen dat je dit vooraf aan had moeten geven en niet achteraf nu je bent ingedeeld. Er worden wel plannen gemaakt en ruimte besproken en gereserveerd. Dus ik vind dat je het zelf ook niet helemaal handig hebt aangepakt...
Shadow0 schreef:Wat is je opleiding, en waarvoor is het nodig? Je kunt niet verplicht worden om mee te doen aan iets dat geld kost. Als je het dus echt niet wilt, kun je weigeren. In dat geval kan het zijn dat je vervangende opdrachten krijgt van school en je gewoon op school moet komen.
Goof schreef:Niks is puur voor de lol, school heeft hier een doel mee. Je ziet iets van een andere stad (niet iedereen heeft die kansen al eerder gehad), je gaat weg van huis, wordt even uit je comfort zone gehaald, moet je in een andere taal zien te redden.
Je groeit hiervan, dat is het doel.
Gaan dus.
manon_goldy schreef:Goof schreef:Niks is puur voor de lol, school heeft hier een doel mee. Je ziet iets van een andere stad (niet iedereen heeft die kansen al eerder gehad), je gaat weg van huis, wordt even uit je comfort zone gehaald, moet je in een andere taal zien te redden.
Je groeit hiervan, dat is het doel.
Gaan dus.
TS is er al twee keer geweest
Kaus schreef:Jess_Ashlinn schreef:Zou me dan gewoon ziek melden
En dan €350,- betalen voor niks... Nah niet zo'n strak plan
@Goof, ik snap je punt. Ik snap dat het een nieuwe ervaring is.
Echter weegt de ervaring die het mij oplevert niet op tegen het geld dat het kost.
Citaat:Sommige ouders kunnen of willen de vrijwillige bijdrage niet of slechts gedeeltelijk betalen. In dat geval mag de school de betreffende leerling(en) niet de toelating tot de school weigeren, van school sturen of weigeren een diploma uit te reiken. Met andere woorden: de toegankelijkheid van het onderwijs mag niet worden beïnvloed door het al dan niet betalen van de ouderbijdrage. De ouderbijdrage is een vrijwillige bijdrage. Scholen mogen de bijdrage niet verplicht stellen alvorens leerlingen op de school toe te laten.
http://www.voo.nl/dossier/ouders/ouderbijdrage