Hallo allemaal,
Ik loop op dit moment stage en die loopt eind januari af. Aansluitend hierop ga ik bij mijn stagebedrijf mijn externe opdracht (onderzoek) doen. Vanuit school zijn er geen verplichte aantal dagen dat je aanwezig moet zijn bij je opdrachtgever. Nu heb ik besproken op mijn stage dat ik hier na mijn stage kom werken en ondertussen aan mijn onderzoek kan zitten. Natuurlijk weet ik dat ik zo'n onderzoek niet even snel kan maken, er staat een half jaar voor, dus ik was niet van plan om full time te gaan werken. Ik dacht eerder aan 3 dagen in de week. Die 3 dagen ben ik dan aanwezig en werk ik zoals ik nu doe op stage alleen zit ik ondertussen aan mijn onderzoek te werken. Het lezen van literatuur e.d. wil ik dan op de dagen doen dat ik thuis ben zodat ik me volledig kan concentreren. Nu vroeg ik me af wat voor een vergoeding ik hiervoor kan vragen. Ik ben denk ik zo'n 75% van die 3 dagen aan het werk, dat verschilt denk ik ook per week of maand. Ik denk niet dat ze mij dan voor de volle 3 dagen 100% gaan uitbetalen als een normale werknemer.
De reden dat ik trouwens wil werken is omdat ik zo wat centjes kan verdienen. Ik heb geen bijbaan en ik denk dat het nog lastig gaat worden om er een te kunnen vinden.
Wie kan me hierbij helpen/adviseren?