Gezocht: Motivatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Colaaa

Gezocht: Motivatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 22:29

:wave:

Waarschijnlijk zijn hier al 1000 topics over, ik maak er 1001 van, sorry.
Maar ik zoek motivatie, het zit namelijk zo ik zit in het laatste jaar van mijn detailhandel niveau 2 opleiding nog 1 verslag moet ik af maken + een beetje van een ander verslag. Ik heb namelijk over 2 weken daar een toetsing over op mijn werk. Nu begint de tijd dus wel te dringen.

Dus mijn vraag wie heeft mijn motivatie gevonden of wie kan mij wat motivatie geven :o misschien dat dat helpt.
Want voor mij ligt op dit moment nu de map die misschien 1 minuut open is geweest, en toen dacht ik *ach dat kan morgen ook wel*

Ja ik ben uitstelkampioen nummer 1

Gydja

Re: Gezocht: Motivatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 22:35

Ik ken je probleem! Ik ben zelf ook heel goed in uitstellen. Mij heeft het echt geholpen dat iemand anders me echt een schop onder de kont geeft. Er word verwacht dat je dat allemaal zelf wel kan en wilt en doet maar soms gaat dat gewoon niet zo gemakkelijk. Vraag iemand bijv. je ouders, vriend, vrienden enz. of ze jou echt een keer een schop onder de kont willen geven en dat als jij bijvoorbeeld het niet hebt gemaakt of af hebt dat je dan niet wat met je vriendinnen/vriend ofzo wat mag gaan doen.

Nu ben ik wel gemotiveerd om alles af te maken want ik ben echt niet goed in rekenen. Ik heb dyscalculie ( niet getest maar het is overduidelijk, ze wouden niet meer testen op school ) en als ik een reken examen moet doen ga ik niet hoger dan een 4 halen. Dit school jaar moeten wij examen doen en ook voor rekenen. Nu is het nog niet verplicht om een voldoende te halen om een diploma te kunnen krijgen. Volgend jaar moet je een voldoende halen op je rekenen om je diploma te halen. Blijf ik zitten of krijg ik een achterstand met mijn school kom ik ook in de problemen. Dit is voor mij echt iets waardoor ik hard aan het werk ga omdat ik mijn diploma moet halen want anders kan ik net zo goed stoppen met de opleiding. Rekenen ga ik echt niet halen. Als jij ook zo iets vind krijg je misschien ook wel een stok achter de deur zo dat je wel moet.

Hoop dat je hier wat aan hebt ;)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 22:38

@gydja !

Thanks voor je snelle reactie ! Dat rekenexamen verhaal ken ik, ben zelf ook echt een ei in rekenen, en ook net als jij niet getest op dyscalculie, maar ik ga volgende week ook proberen om hoger dan een 5 te halen.

En nu moet ik echt echt bezig met dat verslag, maar het is zo irritant ik dacht dat ik dat verslag af had, maar nee hoor meneer de docent doet er met gemak nog 7 opdrachten bij op *thanks* ^)

Zo weer een hoofdstuk klaar, nu nog 3 of 4 of zo.