Taalcursus in het buitenland topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dabiscui

Taalcursus in het buitenland topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 11:55

Hoi Iedereen,

Ik zit nu in 6vwo en ben dus aan het kijken voor vervolgstudies.
Mijn eerste keuze is de Hotelschool in Den Haag, maar aangezien het moeilijk is om ingeloot te worden ben ik aan het kijken voor een tweede keus.

Een vriendin van mij zit nu voor 9 maanden in Miami Beach om een taalcursus Engels te volgen met de organisatie EF. Ik had even op de site gekeken en dit leek mij ook heel vet. Ik ga vrijdag dus naar een informatiebijeenkomst.

Nu ben ik dus op zoek naar mensen met ervaring die dit al hebben gedaan of mensen die dit ook leuk lijkt!

Dus, met welke organisatie, welke taal, welke plaats etc. :)

leeneliefje

Re: Taalcursus in het buitenland topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 12:07

Leuk!
Ik heb nog geen concrete plannen maar ga wellicht tijdens mijn studie een minor business English volgen in Cambridge. Of dat niet ' zonde' is van mijn minor en ik misschien beter een minor arbeidsrecht kan volgen moet nog blijken. Ik heb in ieder geval veel affiniteit met de Engelse taal. En dan bedoel ik brits-engels en niet Amerikaans. Wat ik een wereld van verschil vind.

Dabiscui

Re: Taalcursus in het buitenland topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 21:45

Okee, ja mij lijkt het gewoon heel gaaf om een tijd in Amerika te verblijven. Aan de andere kant, ik heb 3 jaar in Australië gewoond, en heb daar vrienden bij wie ik altijd gratis kan verblijven. Dus qua kosten is het makkelijk om in een tussenjaar daarheen te gaan en misschien daar een jaar een studie te volgen aan de Universiteit.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:16

HenriekeJ schreef:
Okee, ja mij lijkt het gewoon heel gaaf om een tijd in Amerika te verblijven. Aan de andere kant, ik heb 3 jaar in Australië gewoond, en heb daar vrienden bij wie ik altijd gratis kan verblijven. Dus qua kosten is het makkelijk om in een tussenjaar daarheen te gaan en misschien daar een jaar een studie te volgen aan de Universiteit.

ook heel erg gaaf! Maar amerika is weer heel wat anders geloof ik :j
Ik zou zelf voor Amerika gaan, Australie ken je al.
En je moet ook voor jezelf kijken welke taal je het meeste aanstaat, toch?