Ik moet binnenkort een presentatie in het Engels houden, ik heb als onderwerp het friese paard gekozen. Het is voor klasgenoten die niks van paarden afweten en ik moet ongeveer 10 minuten presenteren. Hebben jullie misschien tips over waar ik het t beste over kan hebben? Mijn engels niet erg goed helaas. Ik vind het heel pittig om dit te moeten doen en zie er ook behoorlijk tegenop. Dus als jullie tips hebben. Zou dat super zijn, alvast bedankt.
Heb zelf al een filmpje, PowerPoint als onderwerpen de historie van de fries en wat algemene informatie. Maar 10 minuten is best lang...
Hoe lang duurt je filmpje? Misschien kun je iets vertellen over de kenmerken, waar ze goed in zijn en wat specifiek is voor het friese paard. Pas wel op voor een opsomming, dan wordt het snel saai. En maak het jezelf niet te moeilijk, gebruik korte zinnen en simpele woorden.
1234
Geplaatst: 21-10-14 15:57
Dit moet je zelf bedenken Dat is jouw opdracht om te bedenken waar je het over moet houden. 10 minuten zijn echt kort, is zo voorbij. Klinkt langer dan het is.
Je kan het hebben over de verschillende uitstralingen die de fries heeft. Neus maar eens een beetje rond bij BKR, daar komen veel soorten friezen voorbij zowel oud als nieuw.